Saturday, December 31, 2011

happy new year

Photobucket


yeah yeah nak masok tahun baru . tapi kan aku rasa macam sekajap jee nak masok tahun baru niex kan kan . yelaw pejam celik pejam celik dah nak masok tahun 2011 niex , opss sory salah taip nak masok 2012 .. #haha saje jee nak bergurau dengan korang niex . >,< pastu pejam celik pejam celik aku dah spm .. aucch betol kee aku dah nak SPM niex ? eii macam bukan budak spm jee .. hoho tak caye laa wey aku dah nak spm niex tapi dah memang spm puns . ha azam tahun baru niex ? aku rasa tak ade azam kudd cuz nanti tak tunai pulak kan kan . bak kata mak aku nak sembang jee anak aku niex . haha =)  tapi tahun baru niex kalau boleh kan , aku nak baju baru ? rambut baru kee ? semua laa tentang baru niex . baru laa dinamakan tahun baru kan kan , betol tak wey ?

ok aku nak cakap GOODBYE tahun 2011 . tapi kan aku tak suka 2011 niex cuz bagi aku rasa tahun tue malang bagi aku .. seyes laa wey memang malang puns , FIRST yang malang yee ? hummm humm aku selalu kene bising dengan ayah aku and mak aku selalu laa kene bising uhh but normaly , then aku gadoh dengan membe aku sendiri lak tu sampai tak berbaik sampai sekarang niex  ,humm sory friends and atok aku meninggal dunia tahun niex , and blablabla laa~ 2011 niex banyak laa aku mengalir air mata niex , hukhuk :'( sampai terpaksa pijam pili bomba untuk menangis auww . yelaw dah abes air mata tue yang pijam . #ape laa aku niex asyik nak merepek jee =p

aku ingat NEW YEAR niex aku nak sambut BF aku tapi dia pergi GENTING laa pulak, dia ajak aku pergi sekali tapi sayang yeer~ aku ade wedding sepupu aku .. sory laa sayang cuz tak dapat nak pergi laa .. im so so sorryyy :( bukan tak nak tapi tak dapat nak pergi .. tak free laa .. sory yeer beb , apeape puns aku nak jumpa kaw laa sayang , dah lame aku tak jumpe kaw . yelaw kaw bz dengan keje je .. but aku nak jugak meet ang hug kaw . huhu kalau boleh laa ..

ha jum citer pasal wedding sepupu aku nak ? alorh jum laa , jum laa dengar citer kita niex , hoho nak merajuk laa cam niex ..haaaa~ nak dengar kee ? yeaahh ade orang nak dengar citer kita , #haha merepek kejap . ha tadi kan aku pergi wedding sepupu aku niex , perhhhh pengantin dia bapak chomel laa macam aku =p jangan jeles ouhh dia chomel cam aku niex , huhu dah laa pakai baju purple , perrhh favourite aku tue , memang MANTOP walaweyh .pastu kan aku jalan tat carpet merah lak tue , perhh macam VIP aku rasa ouhh memang VIP puns . haha korang tahu tak ? time aku jalan carpet merah uhh ramai pandang aku ouhh bukan pandang pengantin . nampak sangat aku niex terlalu chomel .. haha ok otak aku makin menggila dah .. =D

ha lagi bape hari jee nak sch kan , eii tak sabar yee nak pakai baju baru , kasot baru , beg baru , semua laa baru baru .. huhu ape laa aku niex , maksod aku bukan cam uhh laa , aku tak sabar nak belajar and mengorat cikgu , haha dah lame aku tak mengorat cikgu niex . rase yee sebulan lebih laa , huu~ tengok laa cikgu nanti aku mengorat , bersedia laa cikgu cikgu ku  . haha oke laa wey aku rasa panjang sangat story aku niex , mesti korang letih kan  . nak air ? aku buads air ribena ok .. haha CHILL 
                                                                                                   



Dah baca tue , rajinrajin laa like yer :)

0 comments:

Post a Comment

Copyright By Aqilagebustory